11.12.12

Ιστορίες Τηλεκριτικής


Η παρακολουθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων επιρεάζει. Δεν ξερω τι αλλά κάποιος επιστρατεύει το πληκτρολόγιο του και γραφει τι είδε στην περίπτωση που καποιος συνανθρωπος του δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει το ιδιο πρόγραμμα. Αναζητείται λοιπόν αναγνωστης.

The history channel

H ιστορία επαναλαμβάνεται; Μην με ρωτάτε, δεν θέλω να ξέρω. Τον τελευταίο καιρό πέταξα τα όποια ιστορικά βιβλία με συντρόφευαν και συντονίστηκα στο κανάλι ιστορίας. Περίμενα λοιπόν ένα ταξίδι σε θέματα ιστορίας. Τουλάχιστον σε αυτά που θα μπορούσαμε να έχουμε και τηλεοπτικό υλικό της τότε εποχής…
Μάταια. Πλημύρισα μέσα σε βάλτους οπού εξελίσσεται ένα reality με τους ανθρώπους του βάλτου…. Πως ψαρεύουν, τι τρώνε, πως μαλώνουν και με τι οδοντογλυφίδα καθαρίζουν τον τραπεζίτη του αλιγάτορα. Θέματα με κοινωνικές προεκτάσεις που αφορούν και το περιβάλλον επίσης θίγονται με την μορφή που κάνουμε πιπί μέσα στην βάρκα όταν αυτή ντριφτάρει μέσα στους βάλτους της Λουιζιάνα.
Στην συνέχεια ανακάλυψα ότι υπάρχουν και κάποιοι ξυλοκόποι που αδυνατώ να καταλάβω τι δουλειά έχουν σε ένα κανάλι ιστορίας. Πως κόβουμε τα δέντρα για να φτιάξουμε ιστιοφόρα θα ήταν ένα κάποιο ιστορικό θέμα αλλά το θέμα εξαντλείται στις μεταξύ τους σχέσεις. Ναι ιστορικά είναι ένα δύσκολο επάγγελμα αλλά τι δουλειά έχουν όλοι αυτοί στον δέκτη μου και γιατί μαλώνουν συνέχεια;;;;
Αργότερα θα ανακαλύψω ότι υπάρχει και ένα άλλο ρεάλιτυ με νταλίκες. Είναι μουσάτοι, έχουν κοιλίτσα, πίνουν και οδηγούν νταλίκες. Στον πάγο, στην Βολιβία, παντού. Μιλάνε άπταιστα και την…γαλλική μόνο που το κανάλι τους λογοκρίνει με ένα έντονο μπιπ. Άτιμοι αγγλοσάξονες… Μεταφέρουν κατά τα λεγόμενα τους “gear”, “this piece of equipment or shit” , κολλάνε στην άμμο, νταλίκες χάνονται στον πάγο, η κοιλίτσα τους ταλαντώνεται στις ανωμαλίες του δρόμου και διάφορα άλλα ιστορικά δρώμενα που με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
Εμφανίζεται και μια γυναίκα που όντως μιλάει πολύ και έχει και το τελευταίο μοντέλο νταλίκας στην διάθεση της. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά το ότι εμφανίζεται με μαλλί κομμωτηρίου μέσα από την καμπίνα μιας νταλίκας ενώ οδηγεί πάνω σε μια παγωμένη λίμνη.
Μιλάει στο cb, μιλάει στην κάμερα αλλά προφανώς η νταλίκα θα πρέπει να έχει και αυτόματο πιλότο ή να κινείται σε ράγες….
Σε αυτό το σημείο αρχίζω να αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν και άλλοι που να μοιράζονται τις ίδιες απόψεις μαζί μου. Υπάρχουν με έχουν επισκεφτεί και είναι και από κάπου μακριά. Η επόμενη εκπομπή τους αναζητά. Είναι και αυτοί…ufo σαν και τον γραφόντα. Τους συναντάς αποσπασματικά βλέποντας κάτι φώτα να αιωρούνται, με αυτά τα διαστημόπλοια-κουτιά που έχουν και κινούνται πάρα πολύ γρήγορα. Κανείς μας βέβαια δεν μπόρεσε να τους δει και να πιει ένα καφέ μαζί τους. Μάλλον πρέπει να κρύβονται από την εφορία.
Έτσι λοιπόν μια ομάδα ειδικών τους ψάχνει , μαζεύει μαρτυρίες ανακαλύπτει συγκαλύψεις μέσα στην κυβέρνηση και διάφορα άλλα ύποπτα.
Ενας από την ομάδα πήγε μέχρι και την περιοχή 51 όπου παρέα με μια κοπέλα προσπαθούν να συλλέξουν στοιχεία. Εγώ δεν τον πιστεύω αλλού έχει το μυαλό του είναι βλέπεις και η κοπέλα στην μέση. Ξανθιά. Το βέβαιο είναι ότι τους παρακολουθούν, γιατί πρέπει να είσαι βλάκας για να πας με ξανθιά κοπέλα μέσα στην ερημιά για να μαζέψεις στοιχεία σχετικά με τα ufo.
Aς είναι καλά η κυβέρνηση που φροντίζει τους υπηκόους της…..
Δεν ξέρω περισσότερα αλλά σίγουρα οι εξωγήινοι έχουν έρθει. Τουλάχιστον μέσα από τον τηλεοπτικό μας δέκτη.
Απεταξάμην τα πράσινα ανθρωπάκια....
Η επόμενη ιστορική, μην το ξεχνάμε, εκπομπή είναι και η αγαπημένη μου. Οικογένεια ενεχυροδανειστών! Ετσι λοιπόν μαθαίνουμε την ιστορία και την αξία ενός εισιτηρίου πυγμαχίας του 1952. Επίσης διάφορα άλλα αντικείμενα για τα οποία οι πρωταγωνιστές αναγκάζονται να συμβουλευτούν και την γνώμη ειδικών.
Το να είσαι εκτιμητής εισιτηρίων αθλητικών αγώνων μπορεί να είναι και επάγγελμα.....
Με λίγα λόγια η ιστορία έχει ως εξής: πόσα θέλεις; τόσα δίνω! πάμε και στον ειδικό για τεκμηρίωση και απορώ γιατί να καθίσεις να δεις κάτι τέτοιο....
Μεταξύ των αντικειμένων που έχουν εμφανιστεί για πώληση είναι και τμήμα ενός πυραύλου αέρος αέρος. Φυσικά και μπορεί να πουληθεί αρκεί να υπάρχουν τα κατάλληλα έγραφα. Ποιος θα το αγοράσει και γιατί; Στο επόμενο επεισόδιο δεν μπορώ να τα αποκαλύπτω όλα
Για όποιον ενδιαφέρεται να τον πληροφορήσω ότι το κιλοτάκι της Μερυλιν με το dna του jfk δεν έχει εμφανιστεί στην εκπομπή. Γι όσους περιμένουν να εμφανιστεί το φόρεμα της Μόνικα με την στάμπα από το υλικό του προέδρου Bill αυτό δεν θα γίνει γιατί γνωστή πολυεθνική εταιρία απορρυπαντικών το έπλυνε με τους ροζ κόκκους τους προϊόντος της και δεν υπάρχει.
Να θυμίσω ότι μια ανάρμοστη σχέση δεν αφήνει στοιχεία αρά δεν έχει και καμία αξία και σίγουρα θα υπάρχει και ειδικός για να το εκτιμίσει!

Έχοντας την ατυχία να παρακολουθήσω ένα αμιγώς κανάλι με ιστορικά θέματα από τον ευρωπαϊκό βορά μοιραία θα πρέπει και να συγκρίνω.
Η ζέστη που υπάρχει στο νοτιοαφρικανικό κανάλι αλλοίωσε την ιστορία την στιγμή που οι πάγοι στον ευρωπαϊκό βορά αν δεν την διατήρησαν τουλάχιστον τήρησαν τα προσχήματα.

Υ.Γ. Την εκπομπή που κάποιοι τζογάρουν και αγοράζουν κλειστές αποθήκες με σκοπό να πουλήσουν το περιεχόμενο τους ανάλογα με την όποια αξία του στο κανάλι ιστορίας την έχασα και δεν μπορώ να την σχολιάσω. Ζητάω ταπεινά Συγνώμη. Γονατιστός. Δορυφορικός δέκτης και τηλεκοντρόλ στην διάθεση του αναγνώστη


Τηλεοπτικά διλήμματα

Στο κανάλι της Kατζας ένα αεροπλάνο έχει φορτωμένα φίδια από όλο τον κόσμο. Τα πιο δηλητηριώδη. Ειδικές φερομόνες που ψεκάστηκαν στα λουλούδια που υπάρχουν στο αεροπλάνο τα έκαναν έξαλλα σαν την περίοδο αναπαραγωγής. Έτσι δραπετεύουν , καταλαμβάνουν το αεροπλάνο με σκοπό να το ρίξουν.
Λεπτομέρεια: Τα φίδια τα έβαλε ένας κακός για να πέσει το αεροπλάνο που μεταφέρει έναν μάρτυρα που θα καταθέσει εναντίον του.....
Τελικά ο πρωταγωνιστής Σάμιουελ Τζάκσον θα πυροβολήσει ένα παράθυρο θα χαθεί η συμπίεση και όλα μα όλα τα φίδια θα ρουφηχτούν στο κενό.
Το φιδάκι ο Διαμαντής θα την γλιτώσει γιατί είναι μόρτης.....
Το αεροπλάνο θα το προσγειώσει ένας μαύρος ράπερ που έχει 2000 ώρες πτήσης στο playstation.
O Σάμιουελ Τζάκσον εργάζεται στο FBI και στο τέλος θα βγάλει και γκόμενα την αεροσυνοδό.....

Στις σκηνές που ξεχωρίζουν είναι ένα τυπάκι που κάνει πιπί και από το καπάκι της τουαλέτας βγαίνει ένα φιδάκι και του κάνει μαμ το εργαλείο του. Η σκηνή είναι για 3 όσκαρ....
Μια άλλη αξιόλογη σκηνή είναι ένα ζευγάρι που παθιασμένο πάει στην τουαλέτα και εκεί καπνίζει χόρτο (ξεραμένο μείγμα ραδίκι με σπανάκι κ πράσο) απενεργοποιεί τον ανιχνευτή καπνού και εκεί που ο άντρας με τα στιβαρά του μπράτσα την αγκαλιάζει τρυφερά και με περίσσια στοργή ενώ ταυτόχρονα της ξεσκίζει τα ρούχα και ξεκινάει το φίκι φίκι έρχονται τα φιδάκια και τα χαλάνε όλα.
Η ταινία είναι για πολλά όσκαρ και επίσης υπάρχει και σε άλλες εκδόσεις όπως φίδια σε τρένο κτλ κτλ Δείτε σχετικά εδώ: http://www.imdb.com/title/tt0417148/

Στον αντίποδα σε άλλο δορυφορικό κανάλι ένα ρεπορτάζ σχετικά με την σημερινή οικονομική κρίση και τον Μαρξ! Εάν το έβλεπα στο FOX NEWS ή στο CNN θα πήγαινα στο Δρομοκαϊτειο για να με κλείσουν μέσα λόγω παραισθήσεων. Αβάδιστα, αβίαστα και στο χώρο τους.
Το ρεπορτάζ ήταν στο BBC WOLRD NEWS. Η ρεπόρτερ παίρνει συνεντεύξεις από τον Ρουμπινί μέχρι τον Τσόμσκι και διάφορους άλλους καθηγητές πανεπιστημίων ανά τον κόσμο, περπατάει στο Λονδίνο και αλλού, διαβάζει Μαρξ σε καφέ του Λονδίνου και με τον γνωστό βρετανικό τρόπο αναλύει. Σε κάποια στιγμή προτίμησα να εστιάσω σε ένα ωραίο σταυροπόδι της ρεπόρτερ που αποκάλυψε μπουτάκια κτλ κτλ για τα οποία όμως ο σύντροφος Μαρξ τα άφησε ασχολίαστα.

Γιατί αυτό το ατόπημα Κάρολε;;;

Εάν ο καπιταλισμός δούλευε και μάλιστα ωραία τι πάει στραβά σήμερα αναρωτιέται η ωραία ρεπόρτερ.
-Its payback time της απαντά ένας καθηγητής πανεπιστημίου στην Ινδία. Τα πόδια χτυπάνε το κεφάλι ή οι αποικίες τώρα εξεγείρονται;
Σκηνές από τις στημένες σκηνές του-τηλεοπτικά-θαμμένου κινήματος occupy, άφθονο περπάτημα, καφές, ωραία μπούτια, προβληματισμός και συμπέρασμα ότι ο καπιταλισμός μας τελείωσε ή το χάσαμε το παιχνίδι.

Tι από τα δυο θα επιλέγατε να δείτε;;;;;;

Προσωπικά επειδή με δάγκωσε ένα φίδι και την έχω δει αυταρχικός-με το τηλεκοντρόλ-επέλεξα να μην δω τίποτα από τα δυο.
Λίγο οι τηλεπωλήσεις άχρηστων προϊόντων, λίγο τα λικνιζόμενα κοριτσάκια στις αναλογικές συχνότητες των VHF, λίγο η δήλωση ότι η ανάπτυξη θα έρθει στο τέλος του επόμενου χρόνου ενώ σύμφωνα με άλλη δήλωση είχε ξεκινήσει από τον προηγούμενο χρόνο με κάνουν να αναρωτιέμαι:

-Τελικά Κάρολε θα έπινες καφέ με την βρετανίδα ρεπόρτερ;
Εγώ πάντως όχι. Με έχουν ήδη ζώσει τα φίδια.


Dorcel TV

 Είναι γνωστό ότι η σχέση μου με το περιεχόμενο του τηλεοπτικού μου δέκτη είναι καθαρά ερωτική. Η επιταγές της νέας οικονομικής πραγματικότητας όμως με έκαναν να δεχτώ ένα ισχυρό σοκ. Ένα κάποιο βράδυ λοιπόν μια ξανθιά ψηλή κοπέλα μέσα σε ένα κόκκινο φόρεμα βγήκε με τον καλό της για ένα ποτό. Ο φακός εξυμνούσε τα κάλη της κοπέλας στα οποία συμφωνούσα απόλυτα με τις επιλογές του σκηνοθέτη πλην όμως υπήρχε ένα μεγάλο μυστικό. Ολοι μα όλοι οι θαμώνες του μπαρ ήταν άντρες. Βαρβατίλα. Με τζήν παντελόνια και τίποτα άλλο από πάνω. Βαρβατίλα επι δύο. Η κοπέλα τρόμαξε, εγώ έπαθα ένα σοκ γιατί τέτοιους άντρες που να χορεύουν στην γνωστή κάθετη μεταλλική μπάρα δεν έχω ξαναδεί και ούτε θέλω.
Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να το είχα υποψιαστεί όταν έξω από το μπαρ ήταν παρκαρισμένοι τράκτορες και άλλες νταλίκες αλλά το μυαλό μου αδυνατεί να σκεφτεί σε τέτοιο σύνθετο βαθμό.

Η κοπέλα λοιπόν το έβαλε στα πόδια, έτρεχε τρομαγμένη από τον ένα χώρο του πλατό…ερμ του μπάρ στον άλλο ενώ εγώ ξεκίνησα τους ελέγχους. Το λογότυπο του καναλιού ήταν το σωστό. Παπαγαλοκάναλο. Αρχίσαμε να ψάχνουμε τα υπόλοιπα στοιχεία λήψης μήπως το κανάλι είχε πέσει θύμα πειρατείας από τους ανταγωνιστές του. Τίποτα όλα καλά. Μετά ανατρέξαμε στις οικονομικές στήλες μήπως και το κανάλι πουλήθηκε σε αλλόθρησκους που πιστεύουν ότι τα αγοράκια δεν πρέπει να τσουτσουνίζουν τα κοριτσάκια αλλά η ιδιοκτησία ήταν σταθερή.
Μα τότε; Τι είχε συμβεί;
Μήπως το κόκκινο χρώμα από το φόρεμα της κοπέλας ήταν κάποιο πολιτικό μήνυμα; Οι βαρβάτοι άντρες μήπως είχαν δεχτεί την σεξουαλική επίθεση του γνωστού ιστορικού και μέλους πολιτικού κόμματος που έχει πηδήξει την μισή Ελλάδα και κρυβόντουσαν από ντροπή σε εκείνο το μπαρ γιατί τον έφαγαν και τους άρεσε;
Μήπως η κοπέλα ήταν μέλος του κόμματος και έτρεχε να κρυφτεί από τις συνιστώσες του;
O συνοδός της βέβαια δεν είχε τους δικούς μου προβληματισμούς. Την έγδυσε, εκεί σε μια γωνιά του μπαρ και τις εξήγησε πως το τρίβουν το πιπέρι. Αυτή, καθαρά από αντίδραση κάπνισε ένα πούρο με φλέβες αλλά τα άλλα βαρβάτα αγοράκια δεν συγκινήθηκαν να της προσφέρουν τα δικά τους πούρα. Ευγένεια και καλοί τρόποι σου λένε μετά.
Στην συνέχεια και ενώ ο συνοδός της κόπιαζε και ίδρωνε για να δουν τα άλλα αγοράκια, οι βαρβατίλες , τι έχουμε υποχρέωση να κάνουμε στα κοριτσάκια αυτοί όχι μόνο δεν καταλάβαιναν τι έκανε αλλά ξεκίνησαν τα μάκια-μάκια και όχι στα μαγουλάκια.
Ιεροσυλία! Τρελλάθηκα! Χάθηκαν οι αξίες! Χάθηκε και το τηλεκοντρόλ να αλλάξουμε κανάλι!
Βρε παιδιά, σε αυτή την περίπτωση κάνουμε μια σειρά και περιμένουμε να γλυκαθεί ο προηγούμενος για να πάρουμε σειρά και εμείς, Να τον βρέξουμε λιγάκι. Η κοπέλα τι το ήθελε το κόκκινο φόρεμα με τις ζαρτιέρες και τα τακούνια; Ας πρόσεχε. Εδώ πηδάμε. Αλύπητα και μέχρι τελικής πτώσης. Του χρηματιστηρίου.
Οσο για τον βλάκα τον συνοδό της….γιατί συχνάζεις σε τέτοια μαγαζιά; Εεε;; γιατί;;;;
Και γατί θα πρέπει ο τηλεθεατής να δεχτεί μηνύματα πολυπολιτισμικότητας σε πορνοκάναλο με ξεκάθαρο προσανατολισμό;; Όταν έχουμε αγοράκια και κοριτσάκια τα αγοράκια παίζουν με τα κοριτσάκια. Απλό και κατανοητό. Τα κοριτσάκια μπορούν να παίξουν και μόνα τους αρκεί να μην κάνουν θόρυβο και έρθουν και αγοράκια γιατί τότε θα κατέβουν τα παντελόνια και θα αναλάβει δράση ο μεγαλοπρεπής…. Εάν τώρα τα αγοράκια δεν θέλουν τα κοριτσάκια τότε μπορούνε να πάνε σε άλλα κανάλια και να μας αφήσουν εμάς μέσα στην ανωμαλία μας επειδή λατρεύουμε να πασπατεύουμε κοριτσάκια. Με την φίλη τους ακόμα καλύτερα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Το κανάλι επέλεξε να ολισθήσει σε μονοπάτια επικίνδυνα. Δεν ξέρω εάν λόγω κρίσης θέλει να προσελκύσει και άλλους στο κοινό του αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει… επειδή το μπαρ δεν έκοβε αποδείξεις στα ποτά του….

Υ.Γ. Η κριτική καναλιών θα συνεχιστεί. Προσδεθείτε.