2.6.06

Αποτυπώματα

Επιλέγω 2 εισερχόμενα μηνυματα που έλαβε σχετικά πρόσφατα κάποιος φίλος μου και μου τα έστειλε λέγοντας μου οτι ειναι τρελλες ολες τους:

"....ΑΧ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΑΓΙΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΜΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΑΓΙΩ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ?....."

και

"....πολλοί άνθρωποι θα περάσουν απο την ζωή σου αλλά μόνο οι αληθινοί φίλοι θα αφήσουν αποτυπώματα στην καρδιά σου..."

Το πρώτο δεν το σχολιάζω διότι λογω της περιορισμενης νοημοσύνης μου αδυνατώ να καταλάβω την σοβαρότητα του προβλήματος. Οχι το πρόβλημα το κατανοώ σε όλη του την έκταση. H σοβαρότητα του όμως; Αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά.Αν αυτά ειναι προβλήματα κοριτσι μου τότε τι να πουν οι απανταχού θαυμάστριες του Sakis που τον ειδαν στην Θεσσαλονίκη με μια πανασχημη αλλά πλούσια κινέζα; Αυτό όντως κορίτσια ειναι πρόβλημα και το κατανοώ σε ολη του την έκταση. Εδώ μάλιστα. Να πέσει το κλάμα της αρκούδας. Να σκισετε απο λύσα όλες της αφίσες του, να μην ξαναπιείτε pepsi, να γράψετε γράμμτα στο cosmopolitan ετσι ώστε οι πεφωτισμένοι συντάκτες του να σας δώσουν λύση.
Υπάρχει θεραπεια και την θέλουμε. Αξίζουμε μια καλίτερη θεραπεία και αυτό ειναι δέσμευση!
Ποιός είπε οτι ο Sakis δεν πολιτικολογεί; Θυμάστε την συναυλία του στα κατεχόμενα με τον Κουτ; Οοοχιιιιιι; Το χαστούκι της Aθινη στην Λιάνη το θυμάστε;
.....
Ημουν σίγουρος!
Πάμε λοιπόν στα αποτυπώματα...
Αποτυπώματα αφήνουν όλοι. Συμφωνώ. Ποιός όμως θα τα δει; Φυσικά μονο εσύ. Ωραία... και τώρα; Ηρθε ο άλλος πέρασε, σε αγγιξε , τώρα είναι μακριά σου, σου άφησε έτσι ενα αποτύπωμα για σουβενιρ!!! Ποιός θα το δει; Κανείς! γιατι έχει σημασία να το δει κάποιος; Τότε γιατί το άφησε; ε;;;
Μπέρδεμα η όλη κατάσταση;
Ισως αλλά ποτέ μου δεν ζήτησα αποτυπώματα. Τι να τα κάνω; Για να πιστοποιήσω την φιλία ή την ενοχή του άλλου; Μάταια. Και τι είναι το αποτύπωμα; Μήπως το κοινό σημείο που εφάπτονται δυο κύκλοι; Εαν είναι έτσι τότε δεν ψάχνω για κοινό σημείο. Για κοινό τόξο ναί. Γεωμετρικό το πρόβλημα!!!!
Δεν ξέρω τι αλλο να πω. Ξέρω μονο οτι απλά νυστάζω. Τίποτα αλλο. Τα αποτυπώματα ειναι δουλειά των μπάτσων. Οσο για τα μαγιό..εε και αυτά αφήνουν το αποτύπωμα τους. Αυτό όμως είναι πρόσκαιρο.
-Δεν βαριέσαι την δουλειά του να κάνει.
Αχ ναι το ξέχασα. Το καλοκαίρι αυτό το αποτυπώμα όταν βγάλεις το μαγιό ειναι και αφροδισιακό.
Αντε να το δεις στο ημίφως.....
Γιατί όμως προτιμω τα άλλα. Αυτά που δεν φαίνονται;
-Δύσκολη περίπτωση. Και αγιάτρευτη.
Ας είναι. Εχω πολλά αποτυπώματα. Κάποια δεν είχε. Ισχυρίζονταν οτι αυτή η σχέση είναι "δουναι και λαβείν".Ναι κορίτσι μου κάτι σαν το εμπορικό ισοζύγιο. Μετά γιατί πήδαγα την αδερφή σου.....
Αυτό και εαν ηταν αποτύπωμα. Απο το μαγιό όχι τιποτα άλλο. Το έχω ξαναπεί. Η ουσία ίσως και να ήταν στην συνουσία.
Κατά τα άλλα εξαιρετικά αφιερωμένοι 2 στίχοι απο ένα αγαπημένο μου κομμάτι

...Unchain the colours before your eyes,Yesterday's sorrows, tomorrow's our white lies....

Δεν υπάρχουν σχόλια: